2008. december 23., kedd

Beofulf



Ez alapba egy akció játék de egy kis stratégiával meg van fűszerezve. Elég nehéz. (én a vége fele járok de kb. fél éve ugyanazt a pályát csinálom) Jobb ha leszögezzük az elején hogy ebben a játékba szörnyek ellen harcolsz.
Átlehet alakulni amivel csorsabban megölheted az ellenséget.
Átalakulás: Két fajtája van.
1 a csapat társaid erősebbek lesznek. gomb: up (föl)
2 te magad egy ütésre megölsz mindenkit. gomb: R (így még a csapat társaidat is)
A csapat társaidat lehet váltogatni. Ha találsz egy fa dobozt és van rajta egy zászló, menj oda és nyomd meg a O-rt. Ott vehetsz fegyvert, különböző "erőt", csapat társat.
A játék teljesen korrekt. A grafika elmegy, de az átvezető videók fantasztikusak. A kardnak és a páncéloknak is van életük. (úgyhogy jobban teszed, hogy amikor találsz egy épp kardot akkor az rögtön felszeded) Nem sok fajta ütés van. A fegyverekből azonban hatalmas a választék. Elég nehéz játék. (én a vége fele járok de kb. fél éve ugyanazt a pályát csinálom)
Az interneten 5 fajta dobozt találtam. Kisebb-nagyobb változtatás volt rajtuk, de azt a fajtát raktam föl amelyik nekem megvan.

Nincsenek megjegyzések: