2008. december 30., kedd

Shaun White Snowboarding





Ezt a játékot már nagyon vártam. Nagy durranásnak tartották, mert fizikálisan élethű. Nekem nagyon bejön hogy a hó reálisan mozog a snowboard mellett. Na ez nem mondható el a grafikáról, (nem nagy durranás) úgy értem nincs vele semmi baj csak rajzos. Jók benne a deszkák. (elég sok van) Én úgy gondolom hogy a fejlesztők nem találták meg azt az arányt ami megfelel a realizmusnak de mégis viszonylag könnyű. Néha olyan érzésem van mintha "kezdő" emberkével lennék ugyanis helyben nem tud 90-et ugrani. (Én is kezdő vagyok mégis sikerül) A legtöbb trükköt csak a nagy ugratókon lehet megcsinálni. Az elvárások az elején könnyűek de amint feljebb törsz sokkal nehezebb lesz. Ebben a játékban nem trükközésen van a hangsúly, hanem az ügyességeden és a reflexeden áll vagy bukik minden. Nehéz elesni, de ha elesel szokás szerint havas leszel. Mellékesen mondom, hogy nem Shaun-nal vagy. A pályákon nem strapálták magukat a fejlesztők. Ami engem zavar a pályával kapcsolatban az az, hogy minden ugyan úgy néz ki. (ugrató, korlát, fa)

Mindenkinek tudom ajánlani akinek tetszik.
Snowboardosoknak és gördeszkásoknak kötelező.

Nincsenek megjegyzések: